31 mai 2021
Ar Redadeg 2021
Ar Redadeg 2021 a zo tremenet a-dreuz hor skol.
Ar skolidi kelc'hiad 3 o deus kemeret perzh evel-just... gant doareoù dic'hortoz !
La Redadeg 2021 a pu se dérouler cette année et notamment traverser notre école.
Les élèves de cycle 3 ont pu participer bien sûr ... bien que de façon(s) étrange(s) !
Publicité
Commentaires













